Ένα ποιητικό μανιφέστο σε μετάξι και πορσελάνη
Στη σκηνή, η
γκέισα Κικουνοχάνα – το «Ανθισμένο Χρυσάνθεμο» – μας
υποδέχεται σε μια τελετουργία λεπτών κινήσεων και σιωπηλών νοημάτων: μια
παραδοσιακή ιαπωνική Τελετή του Τσαγιού, ένα μεταξένιο τοπίο για τις αισθήσεις
και το πνεύμα. Όμως πίσω από την επιφάνεια της απόλυτης αρμονίας, κάτι ραγίζει...
Η οικοδέσποινα αρχίζει να αναρωτιέται:
Ποιος μαζεύει το τσάι που προσφέρουμε;
Κάτω από ποιες συνθήκες εξορύσσεται ο χρυσός των φλιτζανιών μας;
Ποια ιστορία κουβαλούν τα ρούχα, τα κινητά, τα αντικείμενα της
καθημερινότητάς μας;
Ο λόγος της σπάει το πορσελάνινο περίβλημα του κόσμου
μας. Η τελετή μετατρέπεται σε μυσταγωγία και κραυγή. Μέσα από την
αισθητική της τελειότητα αναδύεται μια σκοτεινή αλήθεια: πίσω από τα αγαθά που
καταναλώνουμε καθημερινά, κρύβονται σύγχρονη δουλεία, παιδική
εργασία, εμπόριο ψυχών και σωμάτων – καρποί ενός
παγκόσμιου, απάνθρωπου συστήματος που μας απωθεί και ταυτόχρονα μας μαγεύει. Μέσα
σ’ αυτήν την παράνοια, η παράσταση θέτει το ερώτημα:
Υπάρχει κάτι που μπορεί ακόμη να σωθεί; Πρόκειται για ένα μελαγχολικό
τραγούδι, έναν ευαίσθητο ψίθυρο, ένα χαμηλόφωνο λυγμό εν μέσω ενός εκκωφαντικού
θορύβου, Tomaso Cimenti ,Il Recensito,2019
Συντελεστές: Σκηνοθεσία / Δραματουργία: Achim Wieland - Κείμενο: Achim Wieland, Μάριος Ιωάννου - Ελληνική Μεταφραση: Μάριος Ιωάννου, Κωστής Μεγάλης, Ρούλα Στράτου - Σκηνογραφία: Achim Wieland - Κοστούμι: Ιωάννα Τσάμη - Κίνηση: Αλέξης Βασιλείου - Χορογραφία: Zuiou Shinozuka- Ήχος και Φως: Μάριος Ιωάννου Επικοινωνία / Προωθηση: Ileana Nicholson - Βίντεο: Ανδρέας Παύλου Φωτογραφίες Προώθησης : Marco Paparella, Achim Wieland, Flavio Bruno
Ερμηνεία: Μάριος Ιωάννου