Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

"Η αυλή των θαυμάτων" συνεχίζεται.

     Για δεύτερο Σαββατοκύριακο συνεχίζεται στο Πνευματικό Κέντρο Κυψέλης η παράσταση της Θεατρικής Ομάδας Κυψέλης με το έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη: "Η αυλή των θαυμάτων".
Ώρα έναρξης: 20.30 μ. μ.



Σε μια λαϊκή γειτονιά της Αθήνας τη δεκαετία του ’50.
Όλο το έργο διαδραματίζεται μέσα σε μια αυλή με πολλά δωμάτια, όπου σε καθένα από αυτά μένει και μια οικογένεια
Η αυλή των θαυμάτων είναι η αυλή των θυμάτων….  Των θυμάτων μιας Ελλάδας  που βάλθηκε να αλλάξει ερήμην των ανθρώπων της.

 Απόσπασμα από το έργο:
Μπάμπης: Δε μου κάνει πια καρδιά να φύγω… Ώρες.. ώρες μου ‘ρχεται να βγω στο δρόμο και να μπήξω τις φωνές… Ο γέρος μου ήτανε στρατιώτης από το δέκα ως το είκοσι… στα σαράντα έχασα έναν αδελφό κι εγώ ότι μου ‘ πανε το ΄κανα… Γιατί να φύγω; Γιατί να πάω αλλού… εδώ είναι ο τόπος μου… Εδώ πρέπει  να βρω δουλειά, ψωμί, σπίτι…  εδώ τα θέλω όλα… εδώ… εδώ!!!
Γιάννης: αυτό ήθελα να σου πω κι εγώ… αλλά δεν ήξερα πως θα το πάρεις.
Μπάμπης:  τι θα πει πως θα το πάρω… είναι ο τόπος μας  για δεν είναι;
Γιάννης:  Είναι και μεγαλείο τόπος! Μα αν ο καθένας τόνε βγάζει  σκάρτο, ρίχνει πέτρα πίσω του και φεύγει, τι θα γίνει;

Σε σκηνοθεσία Γιώργου Μπήτρου
Παίζουν με τη σειρά που εμφανίζονται οι:  

Δήμητρα Πιτσιλού,  Μαρία Λυκούρη, Αντωνία Μπήτρου, Νίκος Καρβούνης, Γιώργος Μπήτρος
Πελαγία Δρυμωνίτη, Χαρά Νταμουράκη, Χρήστος Παπασεβαστός, Παντελής Μπέσης,  Έφη Αξιώτη
Ηλίας Θωμάς,   Τζόκα Γιούργκεν, Μικαέλα Μαρίνη, Παντελής Γκαρής, Σταύρος Τσοτσορός