Παραθέτουμε αυτούσιο το άρθρο από το ηλεκτρ. site "Ελληνική ακτοπλοΐα" απ' όπου και η τραγική φωτογραφία.
Το πρόβλημα πού αντιμετωπίζουν η Ύδρα οι Σπέτσες και ο Πόρος έφερε για παράδειγμα με δύο φωτογραφίες, τις οποίες και κατέθεσε στην επιτροπή, ο Πρόεδρος του ΕΔΜΝ Ελευθέριος Σ Κεχαγιόγλου κατά την παρέμβαση του στις Βρυξέλλες, παρουσία της επιτρόπου θαλασσίων Υποθέσεων Μαρίας Δαμανάκη και ευρωβουλευτών μελών της επιτροπής μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
Συγκεκριμένα κατά τη συζήτηση της συνεδρίασης πού αφορούσε την ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών της Ευρώπης ο Πρόεδρος του ΕΔΜΝ σε συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο Σπετσών Σπύρο Φαρδέλλο τόνισαν ότι: Τα Νησιά του αργοσαρωνικού , τα μοναδικά νησιά της ευρωπαϊκής ένωσης, τα οποία αν και απέχουν μόλις μιάμιση ώρα από την πρωτεύουσα της χώρας, με την λάθος πολιτική σε θέματα ακτοπλοΐας, τα καταστήσαμε άγονα νησιά.
Συγκεκριμένα σηκώνοντας την πρώτη φωτογραφία στην οποία και φαίνονται πέντε πλοία κλειστού τύπου, να πηγαίνουν και τα πέντε από το Πειραιά μέχρι την Αίγινα καλύπτοντας έτσι με ένα δρομολόγιο, περισσότερους από 4.000 επιβάτες ενώ στα υπόλοιπα νησιά δεν πάει κανένα πλοίο δημιουργώντας τριτοκοσμικές συνθήκες σε αυτά. Ιδιαίτερα δε στην Ύδρα παρουσιάζοντας την επόμενη φωτογραφία, έδειξε την τραγική κατάσταση πού επικρατεί στην Ύδρα ακόμα και για τη μεταφορά των νεκρών στο Νησί.
Παίρνοντας το λόγο οι εκπρόσωποι της ευρωπαϊκή επιτροπής ζήτησαν για το συγκεκριμένο θέμα τις προτάσεις μας και ενημέρωσαν ότι το θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεση ιδιαίτερα των μικρών αποστάσεων θα πρέπει να το ξαναδούμε ποιο αποτελεσματικά.
Για το λόγο αυτό το ΕΔΜΝ σε συνεργασία με τα ενδιαφερόμενα μέλη και φορείς των νησιών δεσμεύτηκε να καταθέσει τις προτάσεις του για το συγκεκριμένο θέμα σε διαβούλευση με την αρμόδια Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Έτσι ορίσθηκε άμεσα συντονιστές αυτής της προσπάθειας οι Ελευθέριος Σ Κεχαγιόγλου και Σπύρος φαρδέλλος, να ετοιμάσουν και να καταθέσουν στα αρμόδια όργανα την πρόταση για το ακτοπλοϊκο πρόβλημα της γραμμής αργοσαρωνικού. Σκόπιμο επίσης κρίθηκε να ενημερωθεί και ο νέος Υπουργός Εμπορικής ναυτιλίας αλλά και ο ελληνικός τύπος για την πορεία του θέματος.
Βλέποντας αυτές τις εξελίξεις, μήπως είναι ώρα να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε κι εμείς; Πως να αντιδράσουμε; Σήμερα είναι η σειρά του Πόρου, της Ύδρας και των Σπετσών. Αύριο η δική μας;
Το πρόβλημα πού αντιμετωπίζουν η Ύδρα οι Σπέτσες και ο Πόρος έφερε για παράδειγμα με δύο φωτογραφίες, τις οποίες και κατέθεσε στην επιτροπή, ο Πρόεδρος του ΕΔΜΝ Ελευθέριος Σ Κεχαγιόγλου κατά την παρέμβαση του στις Βρυξέλλες, παρουσία της επιτρόπου θαλασσίων Υποθέσεων Μαρίας Δαμανάκη και ευρωβουλευτών μελών της επιτροπής μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
Συγκεκριμένα κατά τη συζήτηση της συνεδρίασης πού αφορούσε την ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών της Ευρώπης ο Πρόεδρος του ΕΔΜΝ σε συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο Σπετσών Σπύρο Φαρδέλλο τόνισαν ότι: Τα Νησιά του αργοσαρωνικού , τα μοναδικά νησιά της ευρωπαϊκής ένωσης, τα οποία αν και απέχουν μόλις μιάμιση ώρα από την πρωτεύουσα της χώρας, με την λάθος πολιτική σε θέματα ακτοπλοΐας, τα καταστήσαμε άγονα νησιά.
Συγκεκριμένα σηκώνοντας την πρώτη φωτογραφία στην οποία και φαίνονται πέντε πλοία κλειστού τύπου, να πηγαίνουν και τα πέντε από το Πειραιά μέχρι την Αίγινα καλύπτοντας έτσι με ένα δρομολόγιο, περισσότερους από 4.000 επιβάτες ενώ στα υπόλοιπα νησιά δεν πάει κανένα πλοίο δημιουργώντας τριτοκοσμικές συνθήκες σε αυτά. Ιδιαίτερα δε στην Ύδρα παρουσιάζοντας την επόμενη φωτογραφία, έδειξε την τραγική κατάσταση πού επικρατεί στην Ύδρα ακόμα και για τη μεταφορά των νεκρών στο Νησί.
Παίρνοντας το λόγο οι εκπρόσωποι της ευρωπαϊκή επιτροπής ζήτησαν για το συγκεκριμένο θέμα τις προτάσεις μας και ενημέρωσαν ότι το θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεση ιδιαίτερα των μικρών αποστάσεων θα πρέπει να το ξαναδούμε ποιο αποτελεσματικά.
Για το λόγο αυτό το ΕΔΜΝ σε συνεργασία με τα ενδιαφερόμενα μέλη και φορείς των νησιών δεσμεύτηκε να καταθέσει τις προτάσεις του για το συγκεκριμένο θέμα σε διαβούλευση με την αρμόδια Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Έτσι ορίσθηκε άμεσα συντονιστές αυτής της προσπάθειας οι Ελευθέριος Σ Κεχαγιόγλου και Σπύρος φαρδέλλος, να ετοιμάσουν και να καταθέσουν στα αρμόδια όργανα την πρόταση για το ακτοπλοϊκο πρόβλημα της γραμμής αργοσαρωνικού. Σκόπιμο επίσης κρίθηκε να ενημερωθεί και ο νέος Υπουργός Εμπορικής ναυτιλίας αλλά και ο ελληνικός τύπος για την πορεία του θέματος.
Βλέποντας αυτές τις εξελίξεις, μήπως είναι ώρα να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε κι εμείς; Πως να αντιδράσουμε; Σήμερα είναι η σειρά του Πόρου, της Ύδρας και των Σπετσών. Αύριο η δική μας;