Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Γράμμα από τη Μάλτα



    Με πολύ χαρά αναδημοσιεύουμε το γράμμα που μας έστειλε  ο καθηγητής κ. Μάρτιν Ζαμμίτ από την Μάλτα θέλοντας να μας ευχαριστήσει για το μικρό αφιέρωμα που είχαμε πραγματοποιήσει με την ευκαιρία της ομιλίας του στο Κέντρο Νεότητας Αίγινας, πριν τα Χριστούγεννα. Αντιγράφουμε ένα μικρό απόσπασμα:

 "Αξιότιμε κ. Μπήτρο,

Ο κοινός μας φίλος ο Νεκτάριος με έχει πληροφορήσει ότι καλύψατε την εκδήλωση μου που έγινε το περασμένο Δεκέμβρη στο Νεανικό Κέντρο Αίγινας. Μου έδωσε και τη διεύθυνση του μπλογκ σας και μπήκα να ρίξω μια ματιά. Βέβαια, έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος μ’αυτά που διάβασα, αν και δεν νομίζω ότι είμαι άξιος του επιθέτου «μεγάλος», αλλά νοιώθω, όντως, πολύ φιλέλληνας. Ειλικρινά μου άρεσε πάρα πολύ το δικό σας το μπλογκ «Οδός Αιγίνης». Συγχαρητήρια! Έγινα και μέλος αυτού του ιστολογίου έτσι ώστε μ’αυτό το τρόπο ωα είμαι πάντα κοντά, τουλάχιστον νοερά, στο νησί που τόσο αγαπώ.

Μακάρι να μας αξιώσει ο Θεός να συναντηθούμε στη Μάλτα σε κάποια εκδρομή που θα διοργανωθεί για του Αιγινήτες. Βέβαια, καταλαβαίνω ότι πιθανόν η συγκεκριμένη περίοδος που διανύει η Ελλάδα δεν ευνοεί τέτοιες εξορμήσεις, αλλά είμαι σίγουρος ότι κάποτε θα γίνει.

 Ελπίζω να μείνουμε σ’επαφή."


Με εκτίμηση,

Μάρτιν