Γνωρίζετε ότι υπάρχει το "γκρι" και το "μαύρο" νερό;
Γνωρίζετε ότι πριν από μερικούς μήνες το νερό που πίνουμε ήταν στον Ατλαντικό;
Γνωρίζετε ότι πίνουμε το ίδιο νερό που έπιναν πριν εκατομμύρια χρόνια οι δεινόσαυροι;
Γνωρίζετε ότι η ποσότητα του νερού παραμένει η ίδια πάντα;
Γνωρίζετε από που προήλθε η ονομασία "νερό";
Γνωρίζετε ότι υπάρχει παντού νερό γύρω μας, δίπλα μας και μάλιστα σε μεγάλες ποσότητες;
Οι μαθητές κατέθεσαν τις εμπερίες τους από τις επισκέψεις σε σουβάλες της Αίγινας, στους χειμάρρους και στα μικρά ποταμάκια της Αίγινας.
Και όλα αυτά μέσα από το παιχνίδι.
Από τις όμορφες στιγμές του σχολείου.
Ευχαριστούμε και τους δύο εκπαιδευτικούς.
Γνωρίζετε ότι πριν από μερικούς μήνες το νερό που πίνουμε ήταν στον Ατλαντικό;
Γνωρίζετε ότι πίνουμε το ίδιο νερό που έπιναν πριν εκατομμύρια χρόνια οι δεινόσαυροι;
Γνωρίζετε ότι η ποσότητα του νερού παραμένει η ίδια πάντα;
Γνωρίζετε από που προήλθε η ονομασία "νερό";
Γνωρίζετε ότι υπάρχει παντού νερό γύρω μας, δίπλα μας και μάλιστα σε μεγάλες ποσότητες;
Αυτά και άλλα πολλά θέματα απασχόλησαν τους μαθητές της Β΄ τάξης του 2ου Γυμνασίου Αίγινας κατά τη διάρκεια τρίωρη βιωματικής δράσης που παρακολούθησαν την Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου. Το θέμα παραουσίασε ο εκπαιδευτικός κ. Βασίλης Ψαλιδάς συνεργάτης της Υπευθύνου Συμβούλου της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κ. Β.Κιούπη. Και οι δύο επισκέφθηκαν το σχολείο μας και έδωσαν στους μαθητές την ευκαιρία αυτής της μοναδικής εμπειρίας.
Ιδιαίτερα έγινε πολύ συζήτηση για τον υδρολογικό κύκλο, για την αποταμίευση νερού με μακέτα κυκλαδίτικου σπιτιού, για την επαναχρησιμοποίηση του γκρί και του μαύρου νερού που βγαίνει από το σπίτι μας, για τους παλαιούς τρόπους αποθήκευσης νερού όπως οι στέρνες οι σουβάλες, τα κανάτια.Οι μαθητές κατέθεσαν τις εμπερίες τους από τις επισκέψεις σε σουβάλες της Αίγινας, στους χειμάρρους και στα μικρά ποταμάκια της Αίγινας.
Και όλα αυτά μέσα από το παιχνίδι.
Από τις όμορφες στιγμές του σχολείου.
Ευχαριστούμε και τους δύο εκπαιδευτικούς.