Αυτές τις μέρες ο "Ποσειδώνας" απέχει από τα δρομολόγια του στη γραμμή του Αργοσαρωνικού πραγματοποιώντας την υποχρεωτική ετήσια ακινησία του. Από το 1999 που μπήκε στη γραμμή ως νεότευκτο πλοίο ελληνικής κατασκευής κατόρθωσε να αλλάξει τα δεδομένα του ταξιδιού έχοντας ως αποκλειστικό του προσόν τους δύο καταπέλτες σε πλώρη και πρύμνη, κάτι που διευκολύνει τους οδηγούς των οχημάτων και προσφέρει στο ίδιο το πλοίο εξοικονόμηση χρόνου στις φορτοεκφορτώσεις.
Όλα αυτά τα χρόνια έχει εξυπηρετήσει μοναδικά τη γραμμή με τη σταθερότητα της πλεύσης του, την αντοχή του στα πολλά μποφώρ, την ικανοποιητική χωριτικότητά του, την ταχύτητά του, στοχεία που το κάνουν ιδανικό για τη γραμμή. Τους χειμερινούς μήνες τα τελευταία χρόνια θα έλεγε κανείς ότι αποτελεί "σήμα κατατεθέν" της γραμμής μια που στην κυριολεξία "ξεχειμωνιάζει" καλύπτοντας δρομολογιακά τους περισσότερους μήνες και μάλιστα τους πιό δύσκολους. Η κατασκευή του, του επιτρέπει να προσεγγίζει και το Αγκίστρι.
Δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε ότι ο "Ποσειδώνας" αποτελεί το σταθερό γιατί όχι και το δυνατό χαρτί της εταιρείας του.
Αν πάμε πίσω στο χρόνο θα πρέπει να αναφέρουμε πως κατασκευάστηκε στο Πέραμα το 1998 για λογαριασμό της τότε Κοινοπραξίας πλοίων Αργοσαρωνικού, που την αποτελούσαν κυρίως πλοία ανοικτού τύπου. Εντάχθηκε στην Saronikos Ferries, στην Hellas Ferries και σήμερα ανήκει στο στόλο της Hellenic Seaways βαμμένος στα μπλε. Εδώ και ένα χρόνο συμμετέχει στην Κοινοπραξία Πλοίων Σαρωνικού με δρομολόγια προς Αίγινα, Αγκίστρι, Μέθανα και Πόρο. Αναπτύσσει ταχύτητα 18 κόμβων την ώρα και έχει πρωτόκολλο για 1300 επιβάτες και 74 αυτοκίνητα.
Ένα πλοίο με καθαρές γραμμές, φιλικό για τον επιβάτη και τον οδηγό, χωρίς εξεζητημένες πολυτέλειες και υπερβολές. Απλό και ιδανικό για την καθημερινότητα των ταξιδιωτών του. Ένα γερό σκαρί που τιμά τη θάλασσα.
Ένα πλοίο με καθαρές γραμμές, φιλικό για τον επιβάτη και τον οδηγό, χωρίς εξεζητημένες πολυτέλειες και υπερβολές. Απλό και ιδανικό για την καθημερινότητα των ταξιδιωτών του. Ένα γερό σκαρί που τιμά τη θάλασσα.