Αγαπητοί μαθητές και μαθήτριες,
Ολοκληρώνουμε σήμερα, Παρασκευή, τη δεύτερη εβδομάδα ηλεκτρονικής εκπαίδευσης. Μπορούμε λοιπόν να κάνουμε έναν μικρό αλλά απαραίτητο απολογισμό από την (δύο εβδομάδων) ηλεκτρονική ζωή μας.
Η μεγάλη ανταπόκριση και συμμετοχή σας ενεργά την ώρα των μαθημάτων μάς κάνει να ξεχνάμε τον τεράστιο κόπο που καταβάλλουμε καθημερινά, για να ανταποκριθούμε σε αυτού του είδους τα μαθήματα, που απαιτούν αρκετή προετοιμασία, ετοιμότητα και εγρήγορση. Πίσω από την κάμερα ή το μικρόφωνο κρύβεται πολύ άγχος και αγωνία, ώστε να πραγματοποιηθεί μια αξιοπρεπής τηλεδιάσκεψη.
Πιστέψτε με όμως ότι όλοι βγαίνουμε κερδισμένοι από αυτή τη διαδικασία, που δεν μπορούμε να την ανταλλάξουμε με το ζωντανό μάθημά μας μέσα στην τάξη.
Αυτές τις δύο εβδομάδες οι καθηγητές και οι καθηγήτριές σας προσπάθησαν πάρα πολύ, ξεπερνώντας πολλές φορές τον ίδιο τους τον εαυτό. Όμως παρατηρήθηκαν και κάποια προβλήματα, που καλό είναι να τα αντιμετωπίσουμε όλοι μαζί, από κοινού, για να εξασφαλίσουμε την ομαλή συνέχεια των μαθημάτων μας.
Κρίνεται απαραίτητο λοιπόν να ακολουθήσουμε όλοι κάποιους κανόνες, για να μπορέσουμε να συνεργαστούμε καλύτερα στα ηλεκτρονικά μαθήματα. Γι’ αυτό θα πρέπει να δούμε τι επιτρέπεται και τι δεν επιτρέπεται όταν κάνουμε χρήση της ηλεκτρονικής διαδικασίας.
Κρίνεται απαραίτητο λοιπόν να ακολουθήσουμε όλοι κάποιους κανόνες, για να μπορέσουμε να συνεργαστούμε καλύτερα στα ηλεκτρονικά μαθήματα. Γι’ αυτό θα πρέπει να δούμε τι επιτρέπεται και τι δεν επιτρέπεται όταν κάνουμε χρήση της ηλεκτρονικής διαδικασίας.
Στο σημερινό μας σημείωμα δε θα ασχοληθούμε με τις προϋποθέσεις για τη σωστή σύνδεση μας, ωστόσο θα πρέπει πάντα να έχουμε κοντά μας , πάνω στο γραφείο μας:
1. Το username
2. Τους κωδικούς μας για την είσοδο στο Σχολικό Δίκτυο.
3. Τα Link των καθηγητών και καθηγητριών μας.
4. Το Αριθμό Μητρώου μας (μπορεί κάποια στιγμή να ζητηθεί)
5. Το πρόγραμμα των μαθημάτων μας (έτσι όπως ίσχυε και την περίοδο που ερχόμασταν στο σχολείο)
Ξεκινάμε λοιπόν το μάθημά μας.
1. Θα πρέπει να συνδεθούμε έγκαιρα (την ώρα που έχουμε μάθημα κι, αν είναι δυνατόν, και λίγο πριν)
2. Θα πρέπει να οπλιστούμε με υπομονή , όταν το σύστημα «πέφτει» ή μας «πετάει έξω»
3. Θα πρέπει να μπαίνουμε με το όνομα που μας ξέρουν οι καθηγητές και οι καθηγήτριες μας. Αν χρησιμοποιούμε χαϊδευτικά ή παρατσούκλια τότε μπορεί να μην γίνουμε δεκτοί.
4. Όταν γίνουμε δεκτοί λέμε καλημέρα, είτε προφορικά είτε το γράφουμε στο chat. για να γίνει η αναγνώριση άμεσα.
5. Μένουμε ενεργοί σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος. Δεν μπαινοβγαίνουμε. Γι’ αυτό θα πρέπει να έχουμε κοντά μας ό,τι πιθανόν χρειαστούμε (νερό – χυμό) . Το κολατσιό στα διαλείμματα
6. Όταν κάνουμε μάθημα έχουμε κλείσει από πριν όλες τις εφαρμογές για να μπορέσει να λειτουργήσει καλύτερα το σύστημα.
7. Δεν έχουμε ανοιχτή την τηλεόραση.
8. Δεν ακούμε μουσική.
9. Κλείνουμε το μικρόφωνο, όταν δεν μιλάμε με τον καθηγητή ή την καθηγήτρια μας
10. Δεν επικοινωνούμε μεταξύ μας με τους άλλους συμμαθητές μας μέσω chat. Άλλωστε μπορεί ο καθηγητής να σας εμποδίσει να το κάνετε (να ενεργοποιήσει τον αποκλεισμό εσωτερικής επικοινωνίας).
11. Συμμετέχουμε ενεργά στο μάθημα, κάτι που θα εκτιμηθεί και θα αξιολογηθεί πολύ από τον καθηγητή και την καθηγήτρια σας.
12. Όταν τελειώσουμε το μάθημα, αποχαιρετούμε ή μιλώντας ή γράφοντας στο chat.
13. Απαντάμε στις εργασίες του μαθήματος, γι’ αυτό χρειάζεται να επισκεπτόμαστε τις ηλεκτρονικές τάξεις των καθηγητών μας.
14. Να επισκεπτόμαστε συχνά το site του σχολείου μας και να παρακολουθούμε τις ανακοινώσεις που ανεβαίνουν εκεί. (www.2ogymnasioaeginas.com )
15. Σε περίπτωση προβλήματος στη σύνδεση ενημερώνουμε τους καθηγητές μας με email (mail@2gym-aigin.att.sch.gr) ή τηλεφωνικά στο σχολείο.
16. Εάν κάτι μας συμβεί (απουσία λόγω ασθένειας ή από άλλο λόγο), ενημερώνουμε το σχολείο
Αν καταφέρουμε να τηρήσουμε αυτές τις οδηγίες, θα κάνουμε πιο εύκολη και άνετη την ηλεκτρονική μας ζωή και συνεργασία.
Και μην ξεχνάμε ότι τίποτε από τη δουλειά που κάνουμε τώρα δεν πάει χαμένο. Αξιοποιούμε αυτόν τον καιρό όσο το δυνατόν καλύτερα.
Με την ευχή γρήγορα να συναντηθούμε μέσα στις τάξεις του σχολείου μας.