Πάνω από 200 ήταν οι θεατές που απήλαυσαν τη δίωρη παράσταση της κ. 'Αννας Βαγενά που πλέον έχει αποκτήσει στην Αίγινα το κοινό της. Πέρσι με το μονόλογο "Αγγέλα", φέτος με το καλύτερο νεοελληνικό έργο της τελευταίας δεκαετίας. "Το γάλα" του Βασίλη Κατσικονούρη. Η δύσκολη ζωή στην Ελλάδα για τους πρόσφυγες που εγκατέλειψαν τον τόπο τους για να βρούν κάτι καλύτερο. Εδώ οι πρόσφυγες είναι από τη Ρωσία. Ο πατέρας έχει πεθάνει και η μάνα μόνη σε ξένο τόπο προσπαθεί να προσαρμοστεί και να αντιμετωπίσει τη νέα ζωή της έχοντας δύο γιούς. Το δράμα της μεγαλώνει καθώς προσπαθεί να εντάξει στη νέα πραγματικότητα το Λευτέρη, το μικρό γιό της που πάσχει από σχιζοφρένεια, φοιτά σε νυχτερινό σχολείο και έχει μπλέξει με το Μάκη.... Ο μεγάλος της χρησιμοποιεί κάθε μέσο και λαμογιά για να επιβιώσει και να κατακτήσει μια καλύτερη ζωή. Τα πράγματα περιπλέκονται όταν ο Αντώνης φέρνει στο σπίτι την υποψήφια γυναίκα του και ο άρρωστος Λευτέρης της επιτίθεται. Το τέλος του έργου βρίσκει το μάνα νεκρή και το μικρό γιό έγκλειστο σε ίδρυμα από τον αδελφό του.
Συντελεστές: Σκηνοθεσία και Μουσική επιμέλεια: Άννα Βαγενά. Σκηνογραφία: Γιάννης Βάμβουρας. Φωτισμοί : Αλέκος Αναστασίου. Βοηθός Σκηνοθέτη: Ελένη Πολιτοπούλου. Παίζουν: Άννα Βαγενά, Λευτέρης Δημηρόπουλος, Βασίλης Παλαιολόγος, Κατερίνα Θεοχάρη.
Συντελεστές: Σκηνοθεσία και Μουσική επιμέλεια: Άννα Βαγενά. Σκηνογραφία: Γιάννης Βάμβουρας. Φωτισμοί : Αλέκος Αναστασίου. Βοηθός Σκηνοθέτη: Ελένη Πολιτοπούλου. Παίζουν: Άννα Βαγενά, Λευτέρης Δημηρόπουλος, Βασίλης Παλαιολόγος, Κατερίνα Θεοχάρη.
Ένα ζόρικο έργο με εντάσεις, γρήγορους ρυθμούς, πανέμορφους φωτισμούς και μεστές ερμηνείες που κατόρθωσαν να καθηλώσουν επί δίωρο τους θεατές. Ένα μάθημα καλού θεάτρου, μια σπουδή στο νεοελληνικό έργο. Χαιρόμαστε για τον ερχομό αυτής της παράστασης στην Αίγινα, αυτού του τόσο σημαντικού έργου που δυστυχώς όμως δεν κατόρθωσαν να παρακολουθήσουν κι άλλοι θεατές λόγω των παράλληλων εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται.
Το Φεστιβάλ όμως συνεχίζεται και το άλλο Σαββατοκύριακο.
Μείον στη χθεσινή βραδιά, η χαμηλή σκηνή που δεν επέτρεπε σε πολλούς θεατές να δουν τα διαδραματιζόμενα πάνω στο δάπεδο. Κάτι που θα πρέπει να προσεχθεί για την επόμενη φορά.