Στο κατάμεστο προαύλιο του 2ου Γυμνασίου Αίγινας στην Κυψέλη δόθηκε χθες Παρασκευή 26 Ιουνίου η πρώτη παράστασης της χορευτικής ομάδας του Βαγγέλη Πιτσιλού.Το γνώριμο κοινό υποδέχθηκε την καταξιωμένη ομάδα με μεγάλες προσδοκίες! Η δουλειά που έχει γίνει τα τελευταία δέκα χρόνια δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολίας ή αγωνίας για το αποτέλεσμα. Και πράγματι παλιά και νέα μέλη της Ομάδας με ακρίβεια και πειθαρχίας, απόλυτο συντονισμό απέδωσαν τις χορογραφίες, την κίνηση, τη δραματικότητα όπου απαιτείτο και καταχειροκροτήθηκαν.
Παρακολουθώντας τη δεκάχρονη πορεία της Ομάδας θα τολμούσαμε να πούμε πως χθες μπροστά στα μάτια των θεατών παρουσιάστηκε για μια ώρα μια παράσταση στέρεη, μεστή, χωρίς άγχος προβολής, χωρίς το στρες της επιτυχίας ή της αποτυχίας.
Σίγουρη για τον εαυτό της η Ομάδα, βάδισε στέρεα, με σιγουριά, από την αρχή ως το τέλος. Απλή, καθαρή στη γραμμή της η χορογραφία άφησε ελεύθερες τις χορεύτριες να αποδώσουν και κυρίως να χαρούν αυτό που έκαναν.
Ντυμένες στα λευκά ή στα μαύρα, άλλοτε μια πολύχρωμη βεντάλια ή με πινελιές κόκκινες που θύμισαν λίγο από την Κάρμεν, με μουσική σύγχρονη αλλά και με παραδοσιακές ή έντεχνες παρεμβολές κινήθηκαν στο χώρο σαν μια καλοκουρντισμένη ορχήστρα. Αξίζει να προσεχθεί το εικαστικό μέρος της παράστασης που είναι στα συν της παράστασης!
Και ο μαέστρος αυτής; Ο καταξιωμένος καλλιτέχνης Βαγγέλης Πιτσιλός, σίγουρος, βέβαιος για αυτό που κάνει, χωρίς να θέλει να αποδείξει κάτι ή να ζητήσει κάποια επιβεβαίωση, δίδαξε, χορογράφησε, χάρηκε και γλέντησε την παράσταση πλαισιωμένος από τους συνεργάτες του όπως την κ. Λάγια Μαστρογιαννίδου, τη Βασιλική Ταντάουι, τον Παναγιώτη Κλήμη κ. αλ.
Κάποια στιγμή θα πρέπει να αναγραφούν και τα ονόματα όλων των μελών της Ομάδας που χάρισε μια ονειρική βραδιά στο κοινό της.
Η παράσταση επαναλαμβάνεται απόψε στον ίδιο χώρο στις 21.15.
























.jpg)





