Γοητεύουν οι σύγχρονες βιωματικές δράσεις στα σχολεία. Δημιουργούν ατμόσφαιρα και διάθεση συνεργασίας, βάζοντας σε ενέργεια ένα μεγάλο μέρος μαθητών που βλέπουν με άλλη ματιά ένα παραδοσιακό μάθημα. Η διαδραστικότητα στην εκπαίδευση βοηθά ώστε να κινητοποιηθούν ακόμα και εκείνοι οι μαθητές που αδιαφορούν, ενώ οι διδάσκοντες μέσα από νέες φόρμες διδασκαλίας και προσέγγισης των θεμάτων τους κατορθώνουν να φρεσκάρουν τη γνώση και να την "κατεβάσουν" στο θρανίο του μαθητή.
Ο καθηγητής των εικαστικών στα Γυμνάσια της Αίγινας κ. Ανδρέας Κωστόπουλος κατόρθωσε με νέες μεθόδους να φέρει την τέχνη της ζωγραφικής κοντά στους μαθητές του, να τους κινητοποιήσει για να ανασυνθέσουν έναν πίνακα με το δικό τους τρόπο.
Ας διαβάσουμε τι μας σημείωσε:

Η δραστηριότητα αποτέλεσε παράδειγμα μελέτης σχεδίου μαθήματος των εικαστικών, στο Συνέδριο με τίτλο: «Προσεγγίσεις της σχολικής διαδικασίας μέσα από τα νεότερα των παιδαγωγικών επιστημών» του Επιστημονικού συλλόγου «Νέος Παιδαγωγός», Αθήνα (Ίδρυμα Ευγενίδου),22-23.05.2015 "