Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

"Nostos" της Sandrine Dumas σήμερα στο σινέ "Άνεσις"

   Η δεύτερη προ- Φεστιβαλική εκδήλωση της 8ης Γιορτής Φιστικιού λαμβάνει χώρα απόψε στον κινηματογράφο "Άνεσις".
   Χθες Τετάρτη 17 Αυγούστου η πρώτη από  τις 4 ομιλίες που εντάσσονται στο πρόγραμμα των προ-Φεστιβαλικών εκδηλώσεων συγκέντρωσε το μεγάλο ενδιαφέρον του κοινού στην αυλή του Λαογραφικού Μουσείου Αίγινας με  τη διάλεξη που με πολύ επιτυχία πραγματοποίησε ο κ  Γ. Κυριακόπουλος  με τίτλο:  "Από τους κανατάδες ως τον Π. Σκλάβαινα, η κεραμική στην Αίγινα τον 20ο αιώνα".
    Σήμερα  Πέμπτη 18 Αυγούστου, στις 11.15 το βράδυ, θα προβληθεί στην Αίγινα, στον Κινηματογράφο Άνεσις, το ντοκυμανταίρ "Nostos" της Sandrine Dumas στο πλαίσιο των πολιτιστικών εκδηλώσεων της 8ης Γιορτής Φιστικιού Αίγινας.   Είσοδος 7 Ευρώ.
 Λίγα λόγια  για την ταινία:
"Γεννήθηκα από πατέρα γάλλο και μητέρα ελληνίδα.
Ζω στο Παρίσι.
Για πολύ καιρό, η Ελλάδα δεν ήταν για εμένα κάτι άλλο πέρα από ένας
προορισμός διακοπών.
Πριν κάποια χρόνια η Ρένα, η μητέρα μου απέκτησε έναν πίνακα της δεκαετίας
του ’20 που αναπαριστούσε μια γυναίκα με ένα κόκκινο φόρεμα, κάτω από
μια ομπρέλα. Μου είπε ότι η ζωγράφος, η Θάλεια Φλωρά-Καραβία, ήταν
μάλλον συγγενής της. Για πρώτη φορά, μιλώντας μου για αυτή τη ζωγράφο,
μου φανέρωνε αναμνήσεις από τα παιδικά της χρόνια.
Με το θάνατο της μητέρας μου, η αναζήτησή μου έγινε διπλή: η ανάγκη μου
να μάθω περισσότερα για τη Θάλεια συνδεόταν με αυτήν να καλύψω τη
σιωπή που υπήρχε γύρω από το ελληνικό οικογενειακό παρελθόν.
Ο
Νόστος
είναι μια έρευνα γύρω από τη δουλειά και τη ζωή της Θάλειας
Φλωρά- Καραβία και ταυτόχρονα ένα έργο που μιλά για την χαμένη ιστορία
της οικογένεια μου . Πλέκοντας αυτά τα δυο νήματα, προσπαθώ να
ανασυγκροτήσω τον οικογενειακό μου ιστό και να καταλάβω τι σημαίνει
για εμένα να είμαι Ελληνίδα σήμερα"