
Η διαφήμιση της Coca- Cola ή της εγχώριας ΕΒΓΑ, οι σοκολάτες ΙΟΝ αλλά και των τσιγάρων μα κυρίως οι διαφημίσεις του πολυκαταστήματος ΜΙΝΙΟΝ να προσκαλεί στην παιχνιδούπολη του τους μικρούς πελάτες του. Ποιός αλήθεια δεν θυμάται τη βιτρίνα του ΜΙΝΙΟΝ αυτές τις μέρες; Η βόλτα μέχρι το χριστουγεννιάτικο ΜΙΝΙΟΝ ήταν επιβεβλημένη και αντικείμενο συζήτησης. Ακολουθούσε η βιτρίνα του ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ στα Χαυτεία. Βέβαια από κοντά κι άλλες ρεκλάμες

Πέρα όμως από τις διαφημίσεις υπήρχαν και οι ανάλογες ευχές για τις ημέρες των εορτών ή ακόμα και μια καινούργια συνταγή για κέικ όπως αυτή της ΕΒΓΑ.
Σήμερα οι διαφημίσεις αυτές μπορεί να είναι ξανά της μόδας και να τις αποκαλούμε Vintage, ωστόσο μαρτυρούν μια άλλη ποιότητα ζωής, μια αγνότητα και μια απλότητα που απουσιάζει στις μέρες μας και κυρίως σε αυτές των εορτών.

Άλλες πάλι βρίσκονται στο διαδίκτυο, όπως αυτές που δημοσιεύουμε.
Όπως και να έχει το πράγμα, η χρησιμοποίησή τους και η όποια αναφορά σε αυτές δείχνει μια τάση φυγής από τη σημερινή κοινωνική πραγματικότητα, μια απογοήτευση και ίσως μια πίκρα για όλα αυτά που ζούμε, μια διάθεση επιστροφής σε εκείνες τις εποχές που μπορεί να ήταν πολύ δύσκολες (φτώχεια) αλλά ήταν πιό ανθρώπινες.

Ε λοιπόν εμείς γιατί να διαφέρουμε;