
Στην πλατεία του Δημοτικού Θεάτρου Αίγινας.
Καθισμένος στα καθίσματα του Δημοτικού Θεάτρου Αίγινας ή στην αυλή του Κυβερνείου με νηφαλιότητα, σιγουριά, γνώση, πηγαίο ταλέντο, εμπειρία, λεπτότητα, ευγένεια και ευαισθησία σχεδίαζε και ρύθμιζε τους φωτισμούς σε κάθε παράσταση που κλήθηκε να υπηρετήσει στην Αίγινα. Από τις παραστάσεις του Μορφωτικού Συλλόγου Αίγινας "Ι.Καποδίστριας" έως την τελευταία από το Σύλλογο των Φ'ιλων του Δημοτικού Θεάτρου Αίγινας, μοναδικός σκοπός της δουλειάς του το άρτιο αποτέλεσμα και ο φωτισμός των ηθοποιών του.
Με μεγάλη παρουσία στον ελληνικό κινηματογράφο και το Θέατρο ο Συράκος Δάναλης μέσα από τους προβολείς του μας μετέδωσε όψεις και πτυχές της τέχνης του και της πολύχρονης δουλειάς του.
Η παρουσία του αλλά κυρίως η συμβολή του στα Θεατρικά και καλλιτεχνικά δρώμενα της Αίγινας κρίνεται ως καίρια και σημαντική.
"Φιλουμένα Μαρτουράνο" του Ε.Ν. Φίλιππο στο Δημοτικό Θέατρο Αίγινας

"Καλησπέρα κύριε Τσέχωφ" στην αυλή του Κυβερνείου.

"Ο πρίσκιπας της γομολάστιχας" στο Δημοτικό Θέατρο Αίγινας.
"Στέλλα Βιολάντη" στο Δημοτικό Θέατρο Αίγινας.
Ένα σύντομο βιογραφικό του:



Για το έργο του βραβεύθηκε τρεις φορές στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
Πιο συγκεκριμένα, το 1966 με το βραβείο Καλύτερης
Φωτογραφίας στην ταινία Εκδρομή και το 1968 για τις ταινίες Παρένθεση
και Το κανόνι και τ' αηδόνι.[4]
Ήταν νυμφευμένος με την ηθοποιό Άννα Γεράλη και από το
2005 έμεναν στην Αίγινα, όπου επιμελήθηκε τον φωτισμό σε πολλές παραστάσεις που
πραγματοποιήθηκαν στο Δημοτικό Θέατρο του νησιού, σε σκηνοθεσία της Άννας Γεραλή. Ακόμη, κατά τα τελευταία
χρόνια της ζωής του ασχολήθηκε με τη ζωγραφική και την κατασκευή έργων
μικροναυπηγικής από ξύλο, πραγματοποιώντας και ατομικές εκθέσεις, με την
τελευταία να λαμβάνει χώρα τον Ιούλιο του 2015.[3]