Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020

"Ανέβα στην ταράτσα και κοίταξε την Ακρόπολη"


Φωτογραφία  από  το site Protagon.gr

Με περίμενε. Την πλησιάζω. Της λέω: "Μάνα!"
Σηκώνεται απότομα, με πιάνει από το λαιμό, και με πάει στην κουζίνα για να μην ακούσουν οι άλλοι και ξυπνήσουν  και μου λέει: "Που ήσουν;"
Τότε ανοίγω το σακάκι και της  δείχνω το κομμάτι της σβάστικας που είχαμε κόψει. Με αγκαλιάζει με φιλάει και μου λέει, "Πήγαινε κοιμήσου"
Την άλλη μέρα  το πρωί, ακούω τον εξής διάλογο:Ο πατριός μου τη ρωτάει: "Που ήταν χθες το βράδυ ο μεγάλος σου γιος;"
Του απαντάει:
"Ανέβα στην ταράτσα και κοίταξε την Ακρόπολη"
Ποτέ μου δεν τη ρώτησα πως το κατάλαβε. Θα το θεωρούσα προσβολή στη νοημοσύνη της.
Αλλά για μένα αυτό ήταν  το πιο συγκινητικό συμβάν στην ιστορία μου. Η μάνα μου!

Μανώλης Γλέζος.

Από την προσωπική σελίδα στο Fb  της κ. Ελένης Στεργίου.