Είναι σχεδόν άγνωστο αλλά ήταν από τα πρώτα μικρά φέρυ της γραμμής τη δεκαετία του 1960. Αυτό μαζί με το 'Αγιος Νικόλαος" το 'Θαλάσσιος Λέων" έφεραν στο νησί κανονικά τα πρώτα αυτοκίνητα, διότι μέχρι τότε τα φόρτωναν στα καΐκια. Το καλοκαίρι του 1966 ήρθαν τα δύο πρώτα μεγάλα φέρυ για εκείνην την εποχή, το "Αφαία" και το "Αίγινα", αιγινήτικης ιδιοκτησίας.
Το "Άγιος Νεκτάριος" συνέχισε να ταξιδεύει Πέραμα - Παλούκια Σαλαμίνας, ενώ μετά από χρόναι δέχθηεκ μια γερή μετασκευή και αύξησε έτσι τη χωριτικότητά του. Τα τελευταία χρόναι της θαλάσσιας ζωής του τα πέρασε στην Κέρκυρα μεταφέροντας εμπορεύματα.
Η παρούσα ανάρτηση είναι αφιερωμένη στους καραβολάτρες της Αίγινας που ανησυχούσαν επειδή είχαμε πολύ καιρό να κάνουμε ανάρτηση σχετικά με πλοία της γραμμής.
Το "Άγιος Νεκτάριος" συνέχισε να ταξιδεύει Πέραμα - Παλούκια Σαλαμίνας, ενώ μετά από χρόναι δέχθηεκ μια γερή μετασκευή και αύξησε έτσι τη χωριτικότητά του. Τα τελευταία χρόναι της θαλάσσιας ζωής του τα πέρασε στην Κέρκυρα μεταφέροντας εμπορεύματα.
Η παρούσα ανάρτηση είναι αφιερωμένη στους καραβολάτρες της Αίγινας που ανησυχούσαν επειδή είχαμε πολύ καιρό να κάνουμε ανάρτηση σχετικά με πλοία της γραμμής.