
Με το πλοίο αυτό το Αγκίστρι περνά στα σιδερένια καραβάκια. Έχουν προηγηθεί τα ξύλινα "Νταβέλης" "Μόσχος" "Κιτσολάκης" που επιχειρούσαν κάποιες φορές το ταξίδι μέχρι τον Πειραιά. Ο "Μανάρας" ταξίδεψε αρκετά και έφθασε μέχρι τις μέρες που στη γραμμή αυτή ήρθαν τα καταμαράν "Κεραυνός 1" και "Κεραυνός 2".
Με τον ερχομό των Κεραυνών ο "Μανάρας" έφυγε για τα Δωδεκάνησα και συγκεκριμένα για την Κω. Το 2013 εντοπίζεται σε άσχημη εικόνα στη Σάμο, όπως δημοσίευσε ο κ. Γ. Γκιβίσης στη σελίδα του κ. Π. Φύσσα στο fb.
Για το πλοίο ο κ. Γκιβίσης γράφει σχετικά:
Παλιά γνωστή
"φυσιογνωμία" του λιμανιού του Πειραιά και του Αργοσαρωνικού.
Κατασκευασμένο
το 1980 με αριθμό νηολογίου Πειραιά 2665. Πιθανόν ελληνικής κατασκευής αλλά δεν
το γνωρίζω σίγουρα.

Δεν γνωρίζω
αν υπάρχει ακόμα, σε τι κατάσταση, με τι όνομα. Οποιαδήποτε πληροφορία
ευπρόσδεκτη.
Πηγή φωτό :
flickr - Bruno Sarlandie - Στον Μαραθόκαμπο της Σάμου τον Αύγουστο 2013.
Οι εικόνες μαρτυρούν την εγκατάλειψη του πλοίου.