Δεν ήταν ποτέ από τις μεγάλες φίρμες των ανοικτών Ferry του Αργοσαρωνικού. Ο "Ιωάννης 2" κατασκευής 1963, ήρθε το καλοκαίρι του 1987 από τη γραμμή Ωρωπού - Ερέτριας και μετά από επιμήκυνση και μετασκευή των εσωτερικών του χώρων εξυπηρέτησε τη γραμμή ως το Σεπτέμβριο του 2001. Με μεγάλο γκαράζ αυτοκινήτων και ικανή χωριτικότητα επιβατών εξυπηρέτησε αθόρυβα και υποδειγματικά τη γραμμή. Σε πείσμα πολλών για αρκετούς μήνες παρέμεινε έξω από το μονοπωλιακό σχήμα της Hellas Ferries αλλά δεν άντεξε. Στο τέλος ενέδωσε και παρέμεινε σε αυτό το ακτοπλοϊκό "όχημα" μέχρι την πώληση του, το φθινόπωρο του 2001 στη μακρινή Ζανζιβάρη. Ακολούθησε την ίδια ρότα της ξενιτιάς που είχε πριν λίγο χαράξει το 'Αφαία" στα μακρινά νησιά και ονομάστηκε "Aziza 2". Σύμφωνα με πληροφορίες κατά τη διάρκεια της ετήσιας επισκευής του άρπαξε φωτιά και καταστράφηκε ολοσχερώς. Δίπλα του ήταν δεμένο για τους ίδιους λόγους το "Αφαία" (Aziza 1) το οποίο το απομάκρυναν για να το σώσουν από τις φλόγες. Στην παρέα αυτή είχε προστεθεί και ο θρυλικός "Απόστολος", ο οποίος την ίδια χρονιά βούλιαξε συμπαρασύροντας στον υγρό του τάφο αρκετούς επιβάτες.