Σεβάς Χανούμ, δηλαδή Σεβαστή Παπαδοπούλου. Η τραγουδίστρια από τη Δράμα που όργωσε το λαϊκό πάλκο τη δεκαετία του '50 σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και εξωτερικό. Τη ζωή της Σεβάς Χανούμ - έτσι όπως την βάφτισαν οι επαγγελματίες του χώρου της εποχής εκείνης - αφηγείται το έργο του Γιώργου Χρονά, με το οποίο άνοιξε τις πύλες του το 3ο Φεστιβάλ Θεάτρου Αίγινας στο γνώριμο χώρο του Κυβερνείου.
Το έργο περιγράφει την περιπετειώδη ζωή της Σεβαστής που βγήκε στο πάλκο από τα 12 της χρόνια και κατόρθωσε να επιβληθεί με το τσαμπουκά και το ταλέντο της απέναντι στη Μαρίκα Νίνου και το νεαρό τότε Στέλιο Καζαντζίδη με τον οποίο έζησαν μαζί ένα χρόνο και έξι μήνες. Σαφείς αναφορές στην μεταπολεμική Ελλάδα, στους χαρακτήρες και τα ήθη της εποχής, στην ατμόσφαιρα των μπουζουκομάγαζων που μεσορανούσαν τότε.
Κι ενώ θα περίμενε κανείς το έργο να είναι εμπλουτισμένο με τις λαικές φωνές και τους ήχους της εποχής, ξαφνικά μια ηλεκτρική κιθάρα προσπαθεί να αντικαταστήσει το μπουζούκι και το μπαγλαμά. Με μια αδύναμη συνοδευτική παρουσία ενός κιθαρίστα, στο ρόλο του αφηγητή και του μαθητή που γράφει σε μαυροπίνακα το σχεδιάγραμμα από τους σταθμούς της ζωής της Σεβάς και με ένα κείμενο που δεν "κύλαγε", αδύναμο και άχρωμο, η παράσταση δεν απογειώθηκε, απλά διεκπεραιώθηκε. Κρίμα!!!
Η παρουσία της συμπαθούς Κωσταντίνας Μιχαήλ αξιοπρεπής και με σκηνικό ήθος και οικονομία.